Page tree
Skip to end of metadata
Go to start of metadata

Poniższa instrukcja przedstawia metodę resetowania zapomnianego hasła przy wykorzystaniu uprawnionego adresu e-mail. Próba resetu hasła przy wykorzystaniu dowolnego adresu e-mail, innego niż przypisany do konta użytkownika, nie powiedzie się.

Jeżeli nie znasz adresu e-mail uprawnionego do resetu hasła, zapraszamy do kontaktu z działem pomocy technicznej.



Instrukcja

  1. Wejdź na Portal Aplikacji Klienta.
  2. Kliknij w "Zapomniałeś hasła?".



  3. Zostaniesz przekierowany na stronę resetu hasła. Wpisz swoją nazwę użytkownika oraz podaj uprawniony do resetu hasła adres e-mail. Na zakończenie kliknij na "Wyślij".



  4. Jeżeli nazwa użytkownika oraz e-mail się zgadzają, zostaniesz powiadomiony o wysłaniu nowej wiadomości na Twoją skrzynkę mailową.



  5. Otwórz swoją skrzynkę odbiorczą i odszukaj wiadomość otrzymaną od "Pomoc ITMation". Kliknij w znajdujący się w niej link.



  6. Na nowej stronie podaj swoją nazwę użytkownika oraz wpisz dwa razy nowe hasło, którego będziesz używał do logowania. Zwróć uwagę aby wszystkie wymogi dotyczące nowego hasła były spełnione. Następnie kliknij w "Zmień hasło".



  7. Jeżeli wszystko przebiegło poprawnie, dostaniesz informację, że hasło zostało zmienione. Kliknij w "Powrót do portalu". Od tej pory możesz logować się nowy hasłem na swoje konto użytkownika.




Każde nowo zdefiniowane hasło będzie aktualne maksymalnie przez 12 miesięcy. Zaleca się zmianę hasła co najmniej raz na 3 miesiące.

Zmianę hasła można każdorazowo wykonać w Portalu Aplikacji Klienta. Ponowna zmiana hasła nie wiąże się z koniecznością pobrania nowego pliku startowego aplikacji.