Przed zgłoszeniem problemu do pomocy technicznej polecamy zapoznać się z artykułami w naszej bazie wiedzy. Najczęściej występujące problemy, są tutaj dokładnie opisane. Skorzystanie z rozwiązań prezentowanych w naszej bazie wiedzy pozwoli w krótkim czasie samodzielnie rozwiązać problem.



Instrukcja

Aby przyśpieszyć diagnozę i rozwiązanie Twojego problemu, prześlij do działu pomocy technicznej dokładny opis występującego problemu:

  1. Jakiej usługi dotyczy problem:
    1. RemoteApp
      1. Logowanie do Portalu Aplikacji Klienta (pak.itmation.pl)
      2. Uruchomienie aplikacji z portalu aplikacji klienta
      3. Uruchomienie aplikacji z poziomu pliku RDP
      4. Dostęp do pulpitu maszyny wirtualnej
    2. Połączenie VPN
    3. Przekierowanie drukarek lokalnych
    4. Drukarki fiskalne

  2. Dane dotyczące szczegółów połączenia
    1. Login konta użytkownika w przypadku połączenia RemoteApp\RDP,
    2. Nazwa certyfikatu lub jego adres IP w przypadku połączenia VPN (jak sprawdzić dane połączenia VPN przeczytasz w tym artykule)
    3. Model drukarki w przypadku problemu z wydrukiem
    4. Model drukarki fiskalnej, rodzaj połączenia (fiskalizacja zdalna, SUZ...) w przypadku problemów z fiskalizacją.

  3. Komunikat błędu, który się pojawia (najlepiej prześlij zrzut ekranu okna z komunikatem błędu - jeżeli takie się pojawia. Jak zrobić zrzut ekranu możesz przeczytać tutaj).
  4. Czas, w którym występował błąd.
  5. Dodatkowe informacje
    Prześlij nam dodatkowe szczegóły, które uważasz, że mogą być pomocne przy rozwiązywaniu Twojego problemu.