Przed zgłoszeniem problemu do pomocy technicznej polecamy zapoznać się z artykułami w naszej bazie wiedzy. Najczęściej występujące problemy, są tutaj dokładnie opisane. Skorzystanie z rozwiązań prezentowanych w naszej bazie wiedzy pozwoli w krótkim czasie samodzielnie rozwiązać problem.
Instrukcja
Aby przyśpieszyć diagnozę i rozwiązanie Twojego problemu, prześlij do działu pomocy technicznej dokładny opis występującego problemu:
- Jakiej usługi dotyczy problem:
- RemoteApp
- Logowanie do Portalu Aplikacji Klienta (pak.itmation.pl)
- Uruchomienie aplikacji z portalu aplikacji klienta
- Uruchomienie aplikacji z poziomu pliku RDP
- Dostęp do pulpitu maszyny wirtualnej
- Połączenie VPN
- Przekierowanie drukarek lokalnych
- Drukarki fiskalne
- RemoteApp
- Dane dotyczące szczegółów połączenia
- Login konta użytkownika w przypadku połączenia RemoteApp\RDP,
- Nazwa certyfikatu lub jego adres IP w przypadku połączenia VPN (jak sprawdzić dane połączenia VPN przeczytasz w tym artykule)
- Model drukarki w przypadku problemu z wydrukiem
- Model drukarki fiskalnej, rodzaj połączenia (fiskalizacja zdalna, SUZ...) w przypadku problemów z fiskalizacją.
- Komunikat błędu, który się pojawia (najlepiej prześlij zrzut ekranu okna z komunikatem błędu - jeżeli takie się pojawia. Jak zrobić zrzut ekranu możesz przeczytać tutaj).
- Czas, w którym występował błąd.
- Dodatkowe informacje
Prześlij nam dodatkowe szczegóły, które uważasz, że mogą być pomocne przy rozwiązywaniu Twojego problemu.
Powiązane artykuły