Instrukcja 

  1. Aplikacje nie mogą być uruchamiane na koncie, na którym jest ustawiony hasło tymczasowe. Jeżeli:
    • logujesz się po raz pierwszy na nowe konto użytkownika,
    • zapomniałeś swojego hasła i skorzystałeś z opcji "Zapomniałem hasła",
    • twoje hasło nie było zmieniane dłużej niż rok (na serwerach ITMation hasło wygasa co rok)
    Na twoim koncie użytkownika jest ustawione hasło tymczasowe i zobaczysz jeden z poniższych komunikatów:
    1. Windows 7



    2. Windows 8



    Aby to naprawić wejdź na Portal Aplikacji Klienta i zmień hasło zgodnie z instrukcją.

  2. Jeżeli wpisałeś złe hasło pojawi się poniższy błąd:
    1. Windows 7 / Windows 8



    2. Windows 10



    Aby rozwiązać ten problem:
    1. upewnij się że wpisujesz poprawne hasło
    2. sprawdź czy przycisk Caps Lock jest wyłączony
    3. sprawdź układ klawiatury w systemie na komputerze lokalnym (poprawny układ to"Polski(programisty))
    4. sprawdź czy za pomocą posiadanego loginu użytkownika i hasła możesz zalogować się na Portalu Aplikacji Klienta
    5. jeżeli logowanie na PAK z poprzedniego punktu przebiegło pomyślnie, pobierz aktualny plik uruchomieniowy dla swojej aplikacji i spróbuj ją uruchomić
    6. jeżeli problem dalej występuje, skorzystaj z procedury odzyskiwania hasła, opisanej w tej instrukcji.

  3. Jeżeli masz zapisane nieprawidłowe poświadczenia w systemie lokalnym otrzymasz następujący błąd:



    Aby rozwiązać ten problem:
    1. Wejdź w "Start" → "Panel Sterowania" i wybierz "Menadżer poświadczeń"



    2. Wybierz "Poświadczenia systemu Windows". Na liście wyszukaj poświadczenia z domeny itmation.pl. Najczęściej będzie to "rdgw.itmation.pl" i/lub "TERMSRV/MRDCB01.ITMATION.PL"



    3. Rozwiń szczegóły zapisanych poświadczeń do systemu ITMation i wybierz opcję "Usuń"



          Przy kolejnej próbie logowania do ITMation, użytkownik zostanie poproszony o podanie loginu i hasła do systemu.

Powiązane artykuły