Instrukcja
- Aplikacje nie mogą być uruchamiane na koncie, na którym jest ustawiony hasło tymczasowe. Jeżeli:
- logujesz się po raz pierwszy na nowe konto użytkownika,
- zapomniałeś swojego hasła i skorzystałeś z opcji "Zapomniałem hasła",
- twoje hasło nie było zmieniane dłużej niż rok (na serwerach ITMation hasło wygasa co rok)
- Windows 7
- Windows 8
- Jeżeli wpisałeś złe hasło pojawi się poniższy błąd:
- Windows 7 / Windows 8
- Windows 10
- upewnij się że wpisujesz poprawne hasło
- sprawdź czy przycisk Caps Lock jest wyłączony
- sprawdź układ klawiatury w systemie na komputerze lokalnym (poprawny układ to"Polski(programisty))
- sprawdź czy za pomocą posiadanego loginu użytkownika i hasła możesz zalogować się na Portalu Aplikacji Klienta
- jeżeli logowanie na PAK z poprzedniego punktu przebiegło pomyślnie, pobierz aktualny plik uruchomieniowy dla swojej aplikacji i spróbuj ją uruchomić
- jeżeli problem dalej występuje, skorzystaj z procedury odzyskiwania hasła, opisanej w tej instrukcji.
- Windows 7 / Windows 8
- Jeżeli masz zapisane nieprawidłowe poświadczenia w systemie lokalnym otrzymasz następujący błąd:
Aby rozwiązać ten problem:- Wejdź w "Start" → "Panel Sterowania" i wybierz "Menadżer poświadczeń"
- Wybierz "Poświadczenia systemu Windows". Na liście wyszukaj poświadczenia z domeny itmation.pl. Najczęściej będzie to "rdgw.itmation.pl" i/lub "TERMSRV/MRDCB01.ITMATION.PL"
- Rozwiń szczegóły zapisanych poświadczeń do systemu ITMation i wybierz opcję "Usuń"
- Wejdź w "Start" → "Panel Sterowania" i wybierz "Menadżer poświadczeń"
Przy kolejnej próbie logowania do ITMation, użytkownik zostanie poproszony o podanie loginu i hasła do systemu.
Powiązane artykuły