Poniższa instrukcja przedstawia metodę resetowania zapomnianego hasła przy wykorzystaniu uprawnionego adresu e-mail. Próba resetu hasła przy wykorzystaniu dowolnego adresu e-mail, innego niż przypisany do konta VPN, nie powiedzie się.

Jeżeli nie znasz adresu e-mail uprawnionego do resetu hasła, zapraszamy do kontaktu z działem pomocy technicznej.



Instrukcja

  1. Wejdź na https://pak.itmation.pl/account/forgot-password.
  2. W polu Nazwa użytkownika wpisz swoją nazwę certyfikatu VPN oraz podaj uprawniony do resetu hasła adres e-mail. Na zakończenie kliknij na "Zresetuj hasło".



  3. Jeżeli nazwa użytkownika VPN oraz e-mail się zgadzają, zostaniesz powiadomiony o wysłaniu nowej wiadomości na Twoją skrzynkę mailową.



  4. Otwórz swoją skrzynkę odbiorczą i odszukaj wiadomość otrzymaną od "Pomoc ITMation". Kliknij w znajdujący się w niej link.



  5. Wpisz dwa razy nowe hasło, którego będziesz używał do połączenia VPN. Zwróć uwagę aby wszystkie wymogi dotyczące nowego hasła były spełnione. Następnie kliknij w "Zresetuj hasło".



  6. Jeżeli wszystko przebiegło poprawnie, dostaniesz informację, że hasło zostało zmienione.  Od tej pory możesz logować się nowy hasłem na swoje konto VPN.



Zaleca się zmianę hasła co najmniej raz na 3 miesiące.

Zmianę hasła można każdorazowo wykonać w Portalu Aplikacji Klienta pod adresem https://pak.itmation.pl/account/change-password