Przy analizie problemów zgłaszanych przez klientów, bardzo pomocny jest zrzut okna z komunikatem błędu. Poniższa instrukcja opisuje w jaki sposób poprawnie przygotować zrzut okna błędu w celu przesłania go do pomocy technicznej.
Instrukcja
- Na komputerze lokalnym przejdź do menu start i uruchom Akcesoria systemu → Narzędzie Wycinanie
- Z menu "Tryb" wybierz "Wycinek prostokątny"
- Kliknij przycisk"Nowy"
- Przytrzymując wciśnięty lewy przycisk myszy, zaznacz okno błędu. Gdy zaznaczenie jest gotowe, zwolnij lewy przycisk myszy aby zakończyć proces.
- Kliknij przycisk "Zapisz wycinek"
- W oknie "Zapisywanie jako" z menu po lewej stronie wybierz w jakiej lokalizacji zapisać plik zrzutu okna błędu. Polecamy zapis w katalogu "Dokumenty" lub "Obrazy"
- W polu "Zapisz jako typ" wybierz "Plik JPEG (*.JPG)"
- Wprowadź nazwę nowego pliku i kliknij przycisk "Zapisz"
- Tak przygotowany plik prześlij do pomocy technicznej. Plik znajduje się w lokalizacji, która została wskazana w pkt. 6
Powiązane artykuły