Uruchom na komputerze lokalnym

Program ITMSupport musi być uruchomiony na komputerze lokalnym, na którym występują problemy w trakcie pracy z aplikacją zdalną.

Uruchom w trakcie trwania problemu

Program ITMSupport musi być uruchomiony W TRAKCIE występowania problemów z połączeniem do ITMation, zrywania tego połączenia, powolnego działania programu itp. Proszę uruchomić program ITMSupport niezwłocznie po zerwaniu połączenia programu InsERT GT lub zaraz po nieudanej próbie połączenia. Logi wysyłane za pośrednictwem programu muszą zawierać wpisy z dokładnej godziny i minuty występowania problemów. Uruchomienie ITMSupport po fakcie, gdy udało już się Państwu zalogować do systemu i można normalnie pracować nie będzie pomocne przy analizie problemu.



Instrukcja

  1. Pobierz i uruchom program ITMSupport, dostępny pod adresem: https://dl.itmation.pl/ITMSupport/ITMSupportlauncher.exe
  2. Zapoznaj się z krótkim opisem działania programu. Następnie wciśnij przycisk "Start"



  3. Program rozpocznie zbieranie danych. W oknie głównym aplikacji, będzie wyświetlane podsumowanie liczby przesłanych i utraconych pakietów. Na tym etapie można zminimalizować okno programu i wrócić do swojej pracy.



  4. Gdy otrzymasz komunikat o przerwanym połączeniu do aplikacji zdalnej, wróć do programu ITMSupport:



  5. W głównym oknie ITMSupport kliknij przycisk "Zakończ zbieranie danych"



  6. Zostanie wyświetlone okno z podsumowaniem zebranych z Twojego komputera informacji. Jeżeli zgadzasz się na ich przesłanie do firmy ITMation, kliknij przycisk "Wyślij"



  7. Zostaniesz poproszony o podanie Twoich danych identyfikacyjnych. Wprowadź nazwę swojej firmy (na którą została zawarta umowa z ITMation S.A.) oraz nazwę użytkownika, wykorzystywaną do logowania do platformy ITMation. Następnie kliknij przycisk "OK"



  8. Jeżeli wszystko przebiegło pomyślnie, zostanie wyświetlony komunikat z potwierdzeniem wysłania zebranych danych do ITMation



Jeżeli Twoje połączenie internetowe działa niepoprawnie, może okazać się, że automatyczna wysyłka zebranych informacji nie będzie możliwa. Zostanie wtedy wyświetlony następujący komunikat:

Gdy problemy z Internetem ustąpią, prześlij ręcznie plik zawierający dane diagnostyczne za pomocą poczty e-mail. Ścieżka do pliku jest podana w treści komunikatu.



Metoda alternatywna

  1. Naciśnij przyciski windows + R i w okienku "uruchamianie" wpisz "cmd".



  2. W wierszu poleceń wpisz następujące polecenie: ping 8.8.8.8 -n 1000

Dla pewności warto powtórzyć komendę z kroku 2 wykorzystując inny adres IP (zamiast adresu IP możemy skorzystać ze znanej nam strony internetowej).
Adresy polecane przez na to:
ping dc.itmation.pl -n 1000
ping onet.pl -n 1000



Jeżeli liczba utraconych pakietów będzie większa od 0 lub czas odpowiedzi będzie większy niż 150ms wskazuje to na problemy z połączeniem sieciowym. Sugerujemy przejście do metody 2 i uruchomienie dłuższego monitoringu połączenia internetowego.