Jeżeli drukarka jest widoczna w sesji zdalnej ale nie drukuje (drukuje wolno i z dużym opóźnieniem) wykonaj kroki, znajdujące się w instrukcji.

Instrukcja

  1. Sprawdź czy drukarka poprawnie drukuje dokumenty z komputera lokalnego.
    1. Wydrukuj testowy dokument. Może to być dowolny plik tekstowy, pdf itp.
    2. Jeżeli dokument został wydrukowany poprawnie przejdź do punktu 2.
    3. Jeżeli drukarka nie wydrukowała poprawnie dokumentu oznacza to, że problem jest związany z samym urządzeniem lub systemem lokalnym (np. fizyczne uszkodzenie drukarki, niepoprawna konfiguracja drukarki, brak zainstalowanych sterowników do drukarki w itp.).
  2. Jeżeli drukarka wydrukowała testowy dokument poprawnie, zmień sterownik drukarki zainstalowany lokalnie na sterownik typu XPS (na załączonych obrazkach prezentujemy procedurę zmiany sterownika na przykładzie drukarki HP LaserJet P2035, jednak w przypadku innych drukarek sposób działania będzie bardzo podobny).
    1. Sprawdź jakie sterowniki masz zainstalowane na komputerze
      1. Wejdź do panelu sterowania i kliknij na "Sprzęt i dźwięk" → "Wyświetl urządzenia i drukarki"



      2. Odszukaj na liście drukarek swoje urządzenie. Jeżeli jego nazwa nie zawiera słówka "XPS" to najprawdopodobniej nie posiadasz zainstalowanych sterowników odpowiedniego typu. 



    2. Poszukaj w Internecie sterownika XPS dla swojego urządzenia. Zacznij do strony internetowej producenta drukarki. Odszukaj swój model drukarki i sprawdź czy jest dla niej dostępny sterownik XPS.



    3. Pobierz i zainstaluj nowy sterownik.
    4. Wróć do panelu sterowania "Urządzenia i drukarki". Kliknij prawym przyciskiem myszy na drukarce i wybierz "Właściwości drukarki"



    5. Przejdź do zakładki "Zaawansowane" i sprawdź czy w polu "Sterownik" jest wybrana wersja XPS zainstalowana w poprzednim kroku. Kliknij "OK".



    6. W panelu sterowania "Urządzenia i drukarki" przy nazwie drukarki powinien również pojawić się dopisek XPS.


Powiązane artykuły