Katalog profilowy użytkownika ma pojemność ograniczoną do 2GB. Gdy wartość ta zostanie osiągnięta, dalszy zapis plików w chmurze będzie niemożliwy. ITMation zaleca kopiowanie starszych plików na dysk lokalny i usuwanie ich z profilu zdalnego aby nie utracić całkowicie możliwości zapisu w chmurze.
Instrukcja
- Uruchom Subiekt GT i przejdź do menu Widok → Sprzedaż → Faktury sprzedaży (możesz do tego wykorzystać skrót klawiszowy Alt+1)
- W górnym menu programu wybierz przycisk "Dodaj na podstawie"
- W oknie "Dodaj na podstawie" kliknij przycisk "Wybierz plik"
- W oknie otwierania wybierz pulpit, a następnie przejdź do katalogu profilowego swojego użytkownika (katalog ma taką samą nazwę jak konto użytkownika, na którym jesteś zalogowany)
- Przejdź do katalogu gdzie były zapisywane kopie zapasowe bazy danych (domyślnie jest to katalog dokumentów)
- Upewnij się, że w polu "Pliki typu" jest wybrana opcja "Wszystkie (*.*)"
- Kliknij prawym przyciskiem myszy na pliku, który chcesz skopiować i wybierz opcję Kopiuj (możesz też użyć skrótu klawiszowego CTRL + C). Następnie wklej plik do katalogu na dysku lokalnym (może to być przykładowo lokalny katalog Moje Dokumenty).
- Kliknij prawym przyciskiem myszy na pliku, który chcesz skasować i wybierz opcję Usuń (możesz też użyć klawisza Delete).
- Program zapyta o potwierdzenie usunięcia pliku. Upewnij się, że kasujesz poprawny plik i kliknij przycisk Tak.
Powiązane artykuły