Komunikat "Stan abonamentu nieznany!" pojawia się po rejestracji programu przez Internet. Powinien zniknąć po upływie 24h od momentu rejestracji. Jeżeli po tym czasie abonament dalej nie jest aktywny, należy wykonać kroki z poniższej instrukcji.



Jeżeli pole statusu abonamentu pokazuje:

mimo, że użytkownik posiada aktywny abonament na ulepszenia, należy wykonać poniższe czynności

Instrukcja

  1. Sprawdź, czy usługa InsMAIL jest aktywna
  2. Przejdź do menu Pomoc→ Aktualizacje biznesowe
  3. Wybierz InsMAIL - bądź na bieżąco!



  4. Zaznacz pole "Tak chcę korzystać z usługi InsMAIL" oraz "Zgadzam się na warunki regulaminu usługi InsMAIL". Następnie kliknij przycisk OK.



  5. Wyłącz program, a następnie włącz go ponownie.
  6. Wróć do menu Aktualizacje biznesowe i kliknij przycisk Odśwież.



  7. Po wykonaniu tych czynności, stan abonamentu wyświetlany w prawym górnym rogu ekranu, powinien zmienić się na aktywny

Powiązane artykuły