W tym dziale znajdują się rozwiązania problemów, które swoją przyczynę mają po stronie komputera klienckiego.
Jak przygotować zgłoszenie do działu pomocy technicznej ITMation
Jak przygotować zrzut okna z komunikatem błędu
Jak sprawdzić adres IP VPN oraz serwera
Jak sprawdzić działanie połączenia sieciowego w systemie macOS
Jak sprawdzić problemy z niestabilnym dostępem do aplikacji na platformie ITMation
Jak wyłączyć szybkie uruchamianie w Windows 10
Problem z połączenie po aktualizacji Windows 11 do wersji 22H2
Wymogi dotyczące komputera lokalnego
Jak przygotować zgłoszenie do działu pomocy technicznej ITMation
Jak przygotować zrzut okna z komunikatem błędu
Jak sprawdzić adres IP VPN oraz serwera
Jak sprawdzić działanie połączenia sieciowego w systemie macOS
Jak sprawdzić problemy z niestabilnym dostępem do aplikacji na platformie ITMation
Jak wyłączyć szybkie uruchamianie w Windows 10
Problem z połączenie po aktualizacji Windows 11 do wersji 22H2
Wymogi dotyczące komputera lokalnego
Potrzebujesz pomocy?
- Prześlij nam maila z opisem problemu na adres: pomoc@itmation.pl